6 مواد غذایی برای جلوگیری اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی هر کس باید بداند
نوشته شده توسط : pkdcured.org

6 مواد غذایی برای جلوگیری

به یاد داشته باشید، هیچ مواد غذایی است به شدت خارج از محدوده در برنامه استخوان ما را نجات دهد. بنابراین، هنگامی که من به ذکر است، "از" مواد غذایی یا مواد غذایی، آن را بیشتر در مورد بالا بردن آگاهی از چگونگی این غذاها در بدن شما عمل می کنند، بنابراین شما می توانید انتخاب آگاهانه و مصرف خود را محدود می کند.

6 مواد غذایی زیر (و اجزای مواد غذایی) در واقع می تواند استخوان های شما را و یا کلیه ها (به ویژه هنگامی که در مقادیر زیاد مصرف) آسیب برساند و برخی از آنها ممکن است شما را متعجب.

1. پروتئین حیوانی (گوشت و لبنیات)

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

هنگامی که دکتر من اعلام کرد من پوکی استخوان حال، او نیز به من گفت که "نوشیدن مقدار زیادی از شیر است." من مطمئن هستم که بسیاری از شما در جامعه ما رو به توصیه همان هستم، اما خوشبختانه، در حال حاضر شما می دانید که بسیاری از پزشکان آن را اشتباه در مورد شیر. در اینجا یک یادآوری مختصری چرا.

برای یک چیز، شیر حاوی پروتئین حیوانی است. این پروتئین بسیار اسیدی، چه آن را از یک بز، گوسفند، گاو و یا می آید. این است که چرا مصرف شیر و سایر محصولات لبنی افزایش می دهد ترشح کلسیم در ادرار - بدن باید کلسیم از استخوان ها برای خنثی سازی اسید در سیستم خود را قبل از کلیه های خود را با پروتئین بیش از حد بمباران کنند.

و همان گونه که از این قرار می دهد مقدار زیادی از استرس در کلیه ها و "سنین" استخوان های شما را با تخلیه آنها از کلسیم است. در واقع، تحقیقات از دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که نوشیدن شیر هیچ کاری نمی کند برای جلوگیری از شکستگی، و در واقع ممکن است خطر شکستگی را افزایش دهد.

گوشت است، البته، پروتئین حیوانی راست، و یک مطالعه نشان می دهد که 2003 رژیم غذایی غنی از گوشت افزایش خطر ابتلا به اوریک اسید stones.1 کلیه این شواهد مستقیم که پروتئین حیوانی کلیه خود را آسیب می رساند است.

"... یک رژیم غذایی متعادل گیاهی با پروتئین حیوانی در حد متوسط ​​... و قلیایی بار بالا با میوه و سبزیجات نتایج در کمترین خطر تبلور اسید اوریک در مقایسه با رژیم های غذایی همه چیز خوار،" 1 مطالعه نتیجه گیری.

خبر خوب این است که تغذیه با pH متعادل از برنامه استخوان ما را نجات دهد در پروتئین های حیوانی کم و غنی از میوه ها و سبزیجات است، به طوری که شما در حال انجام بیش از ساخت و ساز و میدارد استخوان خود را. همچنین شما می توانید در حال حفاظت از کلیه های خود را!

2. کافئین

من می دانم که چگونه از آن آسان است برای تبدیل شدن به کافئین وابسته است. اما در حالی که این محرک ممکن است شما را احساس انرژی بیشتر به طور موقت، اما در نهایت باعث می شود شما احساس مسن تر و خسته تر.

مشکل با کافئین چیزی که بسیار ما در مورد آن را دوست دارم این است: آن یک محرک است، و اگر کلیه شما در حال حاضر مشمول مالیات، مصرف کافئین طولانی مدت می تواند شما را در معرض failure.2 کلیه حتی مصرف کافئین مختصر خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می دهد افزایش ، به خصوص در معده خالی است. مطالعه سال 2002 اثرات فوری نوشیدن کافئین پس از 14 ساعت ناشتا قرار گرفت. نتایج نشان داد دفع کلسیم بیشتر در ادرار و بیشتر در معرض خطر سنگ کلیه formation.3

بنابراین کافئین در حد اعتدال است. در اینجا یک ترفند برای قهوه صبح من استفاده کنید: من دم نیمه منظم و نیم به طور طبیعی بدون کافئین قهوه به کاهش میزان کافئین است.

3. جایگزین های شکر مصنوعی (آسپارتام، شیرین، و غیره)

در حالی که این درست است که قند برای استخوان خود را، "چیزهای جعلی" به سرعت در حال کاهش خواهد یافت عملکرد کلیه خود را. حقیقت این است که این شیرین کننده های مصنوعی مواد شیمیایی مصنوعی که سمی و اسیدی هستند.

سنگین ترین مصرف این مواد شیمیایی از کولا رژیم غذایی آشامیدنی است. در واقع، آن را علمی ثابت شده که تنها دو قوطی نوشابه رژیم غذایی باعث کاهش در عملکرد کلیه

بنابراین استویا گیاهی استفاده به جای شیرین کننده های مصنوعی سمی است.

صحبت از نوشابه های گازدار ...

4. نوشابه

این نوشیدنی شامپانی غارت استخوان های شما را از نشاط جوانی خود را در راه های دیگر علاوه بر فلج کلیه خود را. آنها به معنای واقعی کلمه ذوب استخوان خود را به دلیل مقدار زیادی از اسید فسفریک تند تند آنها باشد. این اسید حل کلسیم، و آن را فقط در مورد غیر ممکن است برای جلوگیری از پوکی استخوان.

مانند مطالعه فوق شامل دو یا چند قوطی نوشابه در روز، یک مطالعه دیگر نشان داد که این همان مقدار از نوشابه های گازدار - صرف نظر از نوع شیرین کننده آنها شامل - افزایش خطر ابتلا به disease.5 مزمن کلیه

با غلظت بالای خود را از قند یا شیرین کننده های مصنوعی، کافئین و اسید فسفریک، مانند نوشیدنی بهتر است اجتناب شود اگر شما می خواهید برای جلوگیری از استخوان های شما را از از دست دادن تراکم. در عوض، نوشیدن مقدار زیادی آب مقطر را با چند قطره آب لیمو، و در صورت تمایل به افراط در گاه به گاه جایگزین نوشابه های خانگی.

5. نمک

نمک سفره شامل کلرید سدیم (نمک طعام)، عوامل ضد caking، و اغلب دکستروز. آن را نیز سفید و فرآوری برای رنگ یکنواخت و اندازه کریستال.

به علاوه نمک، که شامل 40٪ سدیم، عاری از مواد معدنی دیگر و یا اجزای سالم است، در نتیجه بمباران کلیه خود را با مقادیر بیش از حد یک عنصر واحد. به عنوان مثال، یک رژیم غذایی سدیم بالا است که به کم پتاسیم شده است به حمله قلبی از هر cause.5 مرتبط و، startlingly به اندازه کافی، مرگ

آمریکایی تمایل به مصرف بیش از حد نمک و سدیم. کلیه باید سعی کنید به نگه دارید تا با نتیجه میزان نمک موجود در خون، افزایش نیاز به آب برای نگه داشتن مایعات بین سلولی متعادل است. بدن پس از آن دارای آب آن تلاش می کند برای اصلاح نمک اضافی، ایجاد حجم خون بیش از حد. سیستم قلبی عروقی و کلیوی باید بسیار سخت تحت فشار کار می کنند.

خبر بد بیشتر برای دوستداران سدیم و پتاسیم - نمک محروم می سازد استخوان های شما را از کلسیم آنها باید انعطاف پذیر و قوی است. خروجی کلسیم از ادرار را افزایش می دهد تا حد زیادی که سدیم بیش از حد مصرف است، تسریع روند پیری و bones.6 مخرب

نکات و ترفندها می دانید که برنامه با استفاده از نمک دریا توصیه به جای نمک. به علاوه زمانی که شما برنامه را دنبال کنید، شما در حال خوردن یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم، که نقطهء اثرات مخرب سدیم بیش از حد.

6. GMOs را (ژنتیکی ارگانیسم های اصلاح شده)

معرفی مصنوعی از مواد ژنتیکی خارجی به غذاهای یک علم نسبتا جدید است، اما پژوهش با مفاهیم شوم در مورد این عمل در حال ظهور.

برخی از مواد غذایی بسیار رایج مانند ذرت، کانولا، سویا و تقریبا همیشه اصلاح شده ژنتیکی این روزها، در حالی که شواهد مانت که این مواد غذایی باعث آسیب کلیوی. هنگامی که ذرت GM بر روی موش آزمایش شد، محققان به این نتیجه شرح زیر است:

... داده های ما به شدت نشان می دهد که این ارقام ذرت GM القاء حالت سمی hepatorenal. این می تواند به دلیل آفت کش جدید (علف کش یا حشره کش) در حال حاضر به طور خاص در هر نوع از ذرت GM، اگر چه اثرات متابولیک ناخواسته با توجه به خواص جهش زا از فرایند تحول GM نمی توان حذف شدند. »7

واضح است که این "مهاجمان" خارجی پایمال کلیه ها و کبد، اندام سم زدایی که برای جلوگیری از تضعیف استخوان و حفظ استخوان جوان بسیار مهم است.





:: بازدید از این مطلب : 1527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: